حجره

گاه نوشت های یک طلبه

حجره

گاه نوشت های یک طلبه

مشخصات بلاگ

در این زمانه ی دلگیر این دل گیر نگاه توست...

چند صباحی است مفتخرم به همراه تو شدن
چندی است بی تو احساس پوچی میکنم
چون تمام هست و نیستم تویی

زندگی ام با امید سرباز شدن و دلهره سربار شدن پر از تلاطم شده
روزها مشغول کتاب ام و شب ها مشغول دفتر...!

نمیگویم طلبه شدن آرزوی کودکی ام بود اما آرزوی جوانی ام شد...
یادت باشد به یادم بیاوری طلبگی وظیفه است

آخرین نظرات


خدایا کیستی و چیستی ات عجیب پیچیده است...

اما... بزرگی و منزلت ات بیش از شایستگی من است

جمعه است

ابری است

بارانی است

از همه مهم تر من گرفته ام

من مغبونم

هنوز آن قدر ضعیفم که با از دست دادن مالی رنجور میشوم

هنوز باور نکردم مالک اصلی تویی و من امانت دارم

تا وقتی شرط امانت را نگه داشته ام که ایرادی نیست!!

خدایا خواستم نصیحتم کنی

قرآن ات را گشودم

خطاب کردی: " ألْمَالُ وَالْبَنُونَ زِینَةُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَالْبَاقِیَاتُ الصَّالِحَاتُ خَیْرٌ عِندَ رَبِّکَ ثَوَاباً وَخَیْرٌ أَمَلاً " (46کهف)

و تو با من سخن گفتی آشکارتر و رساتر از هرکس دیگری و همین کافی است برای شناخت کیستی و چیستی ات...


1392/9/1

#من_دامت_برکاته


نظرات  (۵)

سلام من وبلاگتون رو دنبال مبکنم. ممنون میشم شمام دنبال کنید
پاسخ:
سلام

قبل از اینکه نظرتون رو ببینم
وب تون رو دیدم
خوشم اومد
و
دنبال کردمش
یاحق
عالی
من عرف نفسه فقد عرف ربه- پیامبراکرم صلى الله علیه و آله
سلام ........ طیب الله انفاسکم....... گر؛ به خودآیی بخدا می رسی....زنده باشی
#من _خسره الدنیاوالآخره
(^_^)
پاسخ:
سلام
ممنون از دعای خیرتون
ان شا الله با حضرت ارباب محشور باشید

اگه شما بگید من خسره الدنیا و الاخره پس من و امثالم چی هستیم!! شما مجاهدید و فضل الله المجاهدین علی القاعدین
یا من له الدنیا و الاخرة ! ارحم لمن لیس له الدنیا و الاخرة  - معراج السعاده ، ملا احمد نراقی
 for U +    :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی